małe a boli.....czyli sprężynka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WWK8
    Classic
    • 2009
    • 9

    małe a boli.....czyli sprężynka

    domisnis, hahahaha dobre dobre Ale robimy OT więc pogadamy może w czwartek jak będzie mi dane jechać..........
  • wosiuptak
    Classic
    • 2007
    • 25

    #2
    małe a boli.....czyli sprężynka

    Witajcie

    mam ....hmmm...taki problem

    przy demontazu schowka wypadł mi moduł oświetlenia i rozłączyły się elementy (vide zdjęcie).
    Za cholerę nie mogę ich złożyć choć mechanicznie nie ma uszkodzeń. Proszę (najlepiej zdjęcia-chyba nawet wyłącznie) tego modułu tzn aby było widać jak założony jest element nr 1 (na zdjęciu od lewej) oraz sprężyna (element nr 2 )

    zdjęcia ( ku nauce dla innych) proszę dołączyć do postu lub na priv-a [email protected]


    BEDĘ BAARDZO WDZIĘCZNY

    p.s. idiotyczne byłoby kupowanie tego modułu tylko dlatego ze jest złożony;-))

    Jestem pewien ze znajdę rzyczliwych którzy mi pomogą -bo w końcu także od tego jest forum. Z góry dzięki

    wosiuptak
    Załączone pliki

    Komentarz

    • -Piotr-
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1018
      • Octavia III (5E3)
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      Zobacz T U.
      O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
      KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
      O III czarna liftback - reaktywacja

      Komentarz

      • wosiuptak
        Classic
        • 2007
        • 25

        #4
        Zamieszczone przez -Piotr-
        Zobacz T U.
        dzięki Stary ale jednak bez zdjęć nie da rady.Nie wiem jak ustawić sprężynę (ona stanowi zamknięcie obwodu)
        Z tego cyt. "Jak pisałem sprężyna ma końce w kształcie litery V. Prawy koniec przeginasz w lewo a lewy w prawo, w ten sposób sprężyna chce wrócić a na to nie pozwala plastikowy dinks co skutkuje tym iż dźwignia pozostaje w pozycji prostej." nic nie wynika , bo sprężyna nie ma V tylko L końcówki.Jak ją ustawić aby sprężynowała jednocześnie nie stykając


        wosiuptak
        Załączone pliki

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          to trzeba organoleptycznie probowac - ja juz 3 razy na czuja sladalem i sie udawalo

          Komentarz

          • speedy
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 396

            #6
            jak znajde jutro chwile to Ci zrobie fotke jak to powinno wygladac

            Komentarz

            • wosiuptak
              Classic
              • 2007
              • 25

              #7
              Zamieszczone przez marekzu
              to trzeba organoleptycznie probowac - ja juz 3 razy na czuja sladalem i sie udawalo
              daj wskazówkę- naciągałeś sprężynę (ręką!!)

              jakaś rada

              wosiuptak

              Komentarz

              • marekzu
                L&K
                • 2007
                • 1412
                • Superb II combi (3V5)

                #8
                sprezyne trzeba o 180 stopni co najmniej naciagnac

                [ Dodano: Sro 02 Kwi, 08 23:26 ]
                ona robi za styk miedzy blaszkami

                Komentarz

                • wosiuptak
                  Classic
                  • 2007
                  • 25

                  #9
                  Naprawa złożenie oświetlenia schowka czjak to zrobić -porada

                  Zamieszczone przez speedy
                  jak znajde jutro chwile to Ci zrobie fotke jak to powinno wygladac
                  Już nie musisz dziękuję (udało się)

                  kilka wskazówek+zdjęcia:

                  -sprężynę należy umieść tak aby była po obu stronach "dynksa"
                  Robimy to tak :.Jeden jej koniec oprzyj o wypust vide zdjęcie nr 2 .Drugi koniec naciągając sprężynę zgodnie ze zwojami (zwijając) opierasz o blaszkę vide zdjęcie nr 1 .
                  Cały wic polega na tym, aby sprężyna po przełożeniu (naciagnięciu) nie spadła z blaszki (zdjęcie nr 1).Teraz przytrzymuj tę blaszę ręką (nagina się pod wpływem sprężyny) tak aby sprężyna nie spadła z niej .Teraz najtrudnieszy moment tj. część (trzecia od lewej na zdjęciu z pierwszego postu)- tak trzymaną wsuwasz w element główny. Zwróć szczególną uwagę aby blaszka trafiła w plastikowe prowadzenie w elemencie głównym.

                  WSKAZÓWKA : ręką tego nie zrobisz jedynie szczypczykami (idelane Kochera-co je każdy ja myslę ma -zdjęcie nr 3).

                  I wyszedł mały tutek z tego :-))

                  wosiuptak

                  Nalezy tylko dodać ze ten ko to wymyślił chory jest i to zdrowo.
                  P.S. ciekawym kto to robi ??? czyżby chińskie dzieci NA AKORD ???.Kto raz próbował założyć tę sprężynę wie co znaczy bestialstwo wobec tych co to montują .Bo że raczej ręcznie się męczą to pewnik .
                  Załączone pliki

                  Komentarz

                  • macherstudio
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2008
                    • 2378
                    • Mitshibishi
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    Dzięki za foty pomogły ale zakladalem inaczej i wszystko palcami nadaje się na Chińczyk a wiec ... na bolec dynksa wyjety z lampki zakładamy naciagnieta sprezyne za trzecim razem zalozycie potem taki dynks ze sprezyna nasuwamy do lampki zwracając uwagę na to aby wąsy sprezyny ulozyly się tak jak na foto powyżej i następnie nakladamy gore lampki uwaga trzeba delikatnie odepchnac długa blaszke albowiem was sprezyny docisks ja i klisz sprezyny się nie mieści

                    Najtrudniej było naciągnąć sprezyne na boleć dynksa
                    www.prostetorodo.pl

                    Komentarz

                    Pracuję...